
Jak zorganizovat stěhování kancelářských prostor
Chystáte se ke stěhování v Praze 3 profesionalnistehovani.cz kancelářských prostor v administrativní budově a už znáte i přesný termín? Jak postupovat, aby se vám stěhování firmy v Praze nevymklo z rukou a nebyl z toho nepříjemný chaos?
Termín stěhování nahlaste včas – nebylo by fér zatajovat před vašimi zaměstnanci termín stěhování, případně důvody a samozřejmě i místo, kam vaše firma v průběhu stěhování zamíří. Trochu vám to může připomínat jeden z předních dílů seriálu „Rozpaky kuchaře Svatopluka“, kdy si také vedení hotelu nechtělo komplikovat život, a tak prozrazení termínu https://www.abctehotenstvi.cz/vypocet/terminy uzavření provozovny nechávalo na poslední chvíli. Čím dříve svůj záměr oznámíte, tím lépe pro všechny, někteří lidé se mohou rozhodnout dát výpověď, neboť jim nová poloha firmy nebude vyhovovat.
Domluvte se stěhováky rozsah prací – stěhovací firma by měla vědět v předstihu, jaké pracovní činnosti tu bude provádět. Svůj význam má sjednání schůzky se zástupcem stěhovací firmy a domluvit se na následném postupu, například bude zapotřebí nechat od stěhováků demontovat nábytek a případně i svítidla, police na knihy a šanony, police na pokojové rostliny atd.
Skartace dokumentů – každé stěhování může být vítanou příležitostí k důkladnému vytřídění firemní dokumentace. Zbavíte se nepotřebných papírů a buď je necháte skartovat profesionální firmou, anebo je skartujete svépomocí. Skartace je důležitá i u CD a DVD nosičů či jiných datových médií, ve hře je vaše soukromí a je třeba věnovat této činnosti náležitou pozornost.
Stěhování a balení věcí za příplatek – jestliže stěhování naplánujete na víkend, večer či noční hodiny, tedy mimo pracovní dobu a zainteresujete do toho některé nebo dokonce všechny zaměstnance, bylo by dobré je také mimořádně odměnit. Odměna může přijít z reprezentačního fondu nebo z jiných zdrojů, které slouží pro mimořádné firemní výdaje.