Více lidí, více kupců

SEO analýza je věc, která není zase tak jednoduchá a výsledky mohou být leckdy trochu zavádějící, nedělá-li tyto analýzy odborník. V jádru pudla šlo v tomto sporu o to, zda bude vyšší obrat. Jenže zde jde již o něco jiného nežli návštěvnost webu, kterou ovlivňují jiné parametry. SEO neumí ovlivnit kvantitu nákupu a ani počet nakupujících. Může (a to o hodně) zvednout návštěvnost webu, protože se dostane mezi první ve vyhledávači. A všeobecně se vychází z pohledu, více lidí, více potencionálních kupců. Tedy pokud váš web navštíví tři sta lidí nebo tisíc, je to rozdíl. Pokud však nakoupí padesát lidí stejně v obou případech, bude to vypadat matematicky jinak, než když to spočítáme na procenta. Pokud tedy nakoupí deset procent z každého příkladu, je to o něčem naprosto jiném, protože deset procent ze tří set lidí a z tisíce, to již poznat na tržbě určitě půjde.
Znázornění analýzy

Tedy, zpět, ano SEO analýza může napomoci majiteli webu, aby si zajistil o mnoho větší návštěvnost.

Pokud budete chtít do této věci proniknout hlouběji, není to problém, na internetu jistě naleznete hodně studijního materiálu, avšak je to hodně náročné. Je to totiž kapitola sama pro sebe a laiky k sobě moc nepouští. Jedni píší tak, druzí zase naopak a jsou i takoví, kteří tvrdí, že je SEO zbytečnost, máte-li technicky a jinak dokonalý web. Tyto spory jsou sice zajímavé, avšak zbytečné.

SEO konzultanti to asi vědí nejlépe. Ti mají potřebné znalosti, které jsou na patřičné úrovni. Jistě vědí, co je to stavba webu, jeho struktura a co je také kreativní obsahová strategie. O povinnosti znát věci kolem správ serverů se ani nezmiňuji, protože je to samozřejmé.

Grafy analýzy

Nuže, pokud i vy chcete opravdu kvalitní analýzu SEO, spojte se s odborníky na slovo vzatými a na řeči těch „zkušených“ kteří o tom moc nevědí skutečně nedávejte. A pamatujte, že výsledky nebudou viditelné ani za minutu a ni za hodinu. Ty se projeví později.